Новая Каховка» Новости» Не така вже і «Нова пошта»
2017-09-13 | Администратор|

Не така вже і «Нова пошта»

Начебто зовсім недавно з’явилась послуга «Нова пошта». Звісно зручно, швидко і до цього часу не дорого. Швидко звикаєш до хорошого. Але як і в кожній сфері рано чи пізно з’являються неподобства, які ображають, обурюють та не є прийнятними в час прогресу.

Сергій П. відсилає «Новою поштою» новий телефон (підтверджено актом під час здачі) особі, з якою домовились про продаж. У зв’язку з тим, що за посилкою ніхто не прийшов, вона повернулась до міста, але в ній вже був інший телефон, та й ще в розібраному стані. До розгляду справи були залучені відповідні інстанції, але довести провину пошти не вдалося і досі.

Світлана О. надіслала брату посилку з обумовленням дати доставки протягом 3 днів та вручення на дому (про що свідчать накладні). Та навіть через тиждень посилка не надійшла, а на неї дуже чекала літня людина та ще інвалід зору. Жінка обурена та шукає справедливість.

Олександр М. відіслав на продаж ноутбук з оплатою наложним платежем. Виріб до покупця не був доставлений. Тільки через деякій час Олександру в телефонному режимі, без надання яких небудь документів, повідомили що ноутбук був вилучений з відділення «Нова пошта» співробітниками правоохоронних органів. До цього часу місцезнаходження товару не відомо.

На кожну скаргу інспекція у справах захисту прав споживачів реагує відповідно своїх повноважень.
Проводилось обстеження організації роботи «Нової пошти» у місті Нова Каховка.
У всіх відділеннях є необхідна, повна, доступна інформація для споживача. Кожна посилка оформлюється належним чином з видачою відповідного документу. Тому незрозуміло, чому з’являються випадки проколів в роботі такої відповідальної організації. Чи то людський фактор (пропустили, не встигли, забули), чи то звичайна халатність, а може й бажання нажитись за чужий рахунок, як вважають ошукані споживачі.
В тим, ми не мовчимо, пишемо листи до відповідних служб, консультуємо споживачів щодо поведінки в кожному випадку окремо. Радимо більш рішуче відстоювати свої права згідно законодавства.


Інспекції у справах
захисту прав споживачів

Письмо редактору | Версия для печати | Наверх