Новая Каховка» Новости» Про скарги, що надходять на урядову «гарячу лінію»
2017-07-10 | Администратор|

Про скарги, що надходять на урядову «гарячу лінію»

Звернення громадян є одним із механізмів взаємодії між органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадянами, що дає можливість удосконалити систему державного управління та організацію роботи цих органів. Завдання щодо забезпечення оперативності реагування на проблемні питання, порушені у телефонних та електронних зверненнях громадян, покладено на державну установу «Урядовий контактний центр», яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії». Частину звернень мешканців Нової Каховки на урядову «гарячу лінію» становлять звернення населення зі скаргами на подорожчання продуктів харчування та вимогами до міської влади перевірити законність підвищення цін на продовольчі товари на ринках та в магазинах міста.
Але законних підстав, аби задовольнити такі вимоги громадян, виконавчий комітет Новокаховської міської ради не має, адже органи місцевого самоврядування не наділені повноваженнями щодо контролю за формуванням цін на продовольчі товари, які реалізуються суб’єктами господарювання. Крім того, Кабінетом Міністрів України з 01 жовтня 2016 року було запроваджено реалізацію пілотного проекту скасування державного регулювання цін на продукти харчування, а з 01 липня 2017 року державне регулювання цін на продовольчі товари було остаточно скасовано.


Відділ економічного розвитку та торгівлі

Письмо редактору | Версия для печати | Наверх