Новая Каховка | 15 Сентября 2019
Українською мовою

Новая Каховка

Сайт территориальной громады города Новая Каховка

2019-09-10 » Новости

» До уваги суб’єктів господарювання!

До уваги суб’єктів господарювання!

Попереджаємо всіх суб’єктів господарювання про недопустимість допуску до роботи найманих працівників без офіційного оформлення трудових відносин та пропонуємо офіційно задекларувати заробітну плату найманих працівників та укласти з ними трудові договори.
Першими під перевірки потраплять суб’єкти господарювання, співробітники яких отримують заробітну плату на рівні та менше мінімальної.
У разі виявлення неоформленого працівника, на роботодавця накладається штраф у розмірі в 30 мінімальних окладів (на сьогодні це 125190 грн), а за недопуск інспектора праці до перевірки - 100 мінімальних заробітних плат (417300 грн).
Пам’ятайте - належне оформлення трудових відносин з найманими працівниками забезпечить для них комфортні умови праці та соціальні гарантії при досягненні пенсійного віку!

Шановні громадяни!

Чинним законодавством України встановлено пряму залежність розміру пенсії від величини страхового стажу та розміру заробітної плати, з якої сплачені внески. Для того, щоб до страхового стажу було зараховано повний робочий місяць, нарахована заробітна плата повинна бути не нижчою за законодавчо встановлений розмір та сплачені внески у розмірах, не менше за мінімальний.
Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2019 року становить 4173 гривень.
Для контролю нарахованих та сплачених внесків работодавцем пропонуємо Вам звернутися до Новокаховського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) (вул. Героїв України, 14, каб. №3) з метою реєстрації на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Доступ до інтернет-ресурсів дозволить Вам отримувати інформацію про суми заробітку, з яких сплачено внесок, та про періоди зарахування страхового стажу.
Довідки за тел. 5-05-10, 9-09-44

Добровільна участь у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування

В Україні діє принцип пенсійного страхування, відповідно до якого майбутня пенсія залежить від страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачено обов’язкові платежі. Діючим законодавством передбачена можливість збільшення страхового стажу, необхідного для призначення пенсії, шляхом укладення договорів добровільної участі в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
Право на добровільну участь у загальнообов’язковому державному соціальному страхуванні мають:
- члени фермерського господарства, особистого селянського господарства;
- особи, які досягли 16-річного віку, не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями та не належать до кола платників єдиного внеску (у тому числі студенти та аспіранти денної форми навчання).
Сума сплачених внесків за кожний місяць не може бути меншою, ніж мінімальний страховий внесок (22 відсотки від мінімальної заробітної плати, установленої на дату укладання договору). З 1 січня 2019 року розмір мінімальної заробітної плати складає 4173 грн, розмір мінімального страхового внеску — 918,06 грн.

Як діяти, щоб не довелось повертати пенсію

Переплата пенсії — це сума пенсії, виплачена з різних причин понад розмір, визначений законодавством. Основною причиною виникнення переплати є неповідомлення пенсіонера про працевлаштування або зайняття підприємницькою діяльністю. В зв’язку з тим, що низка доплат, надбавок, підвищень, а також перерахунки пенсії (у тому числі пов’язані зі зміною прожиткового мінімуму) залежать від факту працевлаштування, пенсія працюючого пенсіонера (або того, який займається підприємницькою діяльністю) буде іншою або виплата її взагалі має бути припинена. Зокрема, припиняється виплата пенсії за вислугу років, якщо пенсіонер починає працювати за тією ж спеціальністю, яка дає право на призначення такої пенсії (вчителем, лікарем тощо).Пенсіонери зобов’язані повідомляти органи Пенсійного фонду про обставини, що спричиняють зміну розміру пенсійної виплати або припинення її виплати: про своє працевлаштування, звільнення з роботи, реєстрацію або зняття з обліку як фізичної особи — підприємця, про зміну місця проживання та інші обставини і знати, що надлишково отримані кошти підлягають поверненню.

Веб-портал — електронних послуг

Оновлено веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом. Веб-портал надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Пенсійним фондом.
Користувачем веб-порталу може стати кожна особа, якій виповнилося 16 років. Для цього необхідно особисто звернутися до Новокаховського відділу обслуговування громадян за адресою: вул. Героїв України, 14, кабінет №3 з паспортом і довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера, написати заяву та отримати відповідний код доступу до веб-порталу.
Довідки за тел.: 5-05-10

СМС-повідомлення

Для забезпечення своєчасного інформування осіб щодо їх пенсійного забезпечення та участі у пенсійному страхуванні Пенсійним фондом України впроваджена система СМС – повідомлень.
Відповідно до пункту 16 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 для організації цільового індивідуального інформування громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців, осіб, що забезпечують себе роботою самостійно, з питань пенсійного забезпечення, загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та інших питань здійснюється централізовано засобами Веб – порталу ПФУ.
Пропонуємо зацікавленим особам, які виявили бажання одержувати інформаційні СМС – повідомлення, звертатися до органів Пенсійного фонду України області з метою надання згоди отримувати СМС – повідомлення через мобільні телефони та електронні скриньки.

Замість паперового пенсійного посвідчення можна отримати електронне

Пенсійні посвідчення можуть виготовляти або в паперовій формі, або у формі платіжної картки – на вибір пенсіонера. Донедавна пенсійне посвідчення виконувало виключно функцію документу, який засвідчує факт призначення пенсії, тобто підтверджує статус пенсіонера. Запровадження електронного посвідчення значно розширює можливості його користувача. Наразі – це сучасний багатофункціональний технологічний інструмент. Насамперед, документ поєднує в собі одночасно функції звичного для нас пенсійного посвідчення та банківської платіжної картки, що забезпечує чимало переваг для його власника.
Користуючись таким посвідченням можна одержати пенсійні кошти, здійснити оплату комунальних послуг, розрахуватися за покупку як безпосередньо в магазині, так і через інтернет-мережу, отримати доступ до безлічі інших онлайн-сервісів. Наразі отримати електронне пенсійне посвідчення можуть пенсіонери з числа одержувачів пенсійних виплат через Державний Ощадний банк України. Бажаючим отримати модернізований пенсійний документ слід звернутися до Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку та подати заяву на його виготовлення, долучивши такі документи: паспорт; документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; фотокартку розміром 30х25 мм. Електронне пенсійне посвідчення буде виготовлено безкоштовно протягом 30 робочих днів. Видача документу здійснюється в установі банку.

Виплата допомоги на поховання

У разі смерті пенсіонера особам, які здійснили його поховання, виплачується допомога на поховання пенсіонера в розмірі двомісячної пенсії, яку отримував пенсіонер на момент смерті, за винятком випадків, коли пенсіонер одержував пенсію відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”. У разі смерті пенсіонера, який одержував пенсію відповідно до зазначеного закону, допомога на поховання виплачується у розмірі тримісячної пенсії, але не менше п’ятикратного розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Для оформлення допомоги на поховання необхідно надати до органу Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку померлого пенсіонера документи: заяву про виплату допомоги на поховання; паспорт заявника або інший документ, що посвідчує особу; свідоцтво про смерть;
довідку про смерть пенсіонера або витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання. У разі реєстрації смерті пенсіонера за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави. У разі смерті пенсіонера в місяці, в якому було перераховано (проіндексовано) пенсію, доплата до допомоги на поховання виплачується при зверненні одержувача.

Виплата недоотриманої пенсії

Відповідно до частини першої статті 52 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі-Закон) сума пенсії, що належала пенсіонерові та залишилася недоотриманою у зв’язку з його смертю виплачується по місяць смерті включно членам його сім’ї, які проживали разом з пенсіонером на день його смерті, зокрема непрацездатним членам сім’ї, котрі знаходилися на його утриманні, незалежно від того, проживали вони разом із померлим пенсіонером чи ні. Звернення за недоотриманою пенсією має бути протягом шести місяців після смерті. Спільне проживання підтверджується паспортом заявника з реєстрацією адреси проживання, спільною з померлим пенсіонером, або довідкою відповідних органів з місця проживання (реєстрації), зокрема органів місцевого самоврядування. Належність до кола членів сім’ї (діти, батьки, подружжя) підтверджується штампами в паспорті або свідоцтвом про народження, або свідоцтвом про шлюб, або за рішенням суду. У разі відсутності членів сім’ї або якщо вони не звернуться за виплатою вказаної суми протягом шести місяців із дня відкриття спадщини, сума пенсії, що належала пенсіонерові й залишилася недоотриманою у зв’язку з його смертю, входить до складу спадщини. Для виплати недоотриманої пенсії, що ввійшла до складу спадщини, потрібно подати до органу, що призначає пенсію, в якому перебував на обліку померлий пенсіонер наступні документи: свідоцтво про смерть, документ, що посвідчує особу заявника, свідоцтво про право на спадщину, оформлене нотаріусом відповідно до чинного законодавства.


Новокаховський відділ обслуговування громадян
(сервісний центр) управління обслуговування
громадян Головного управління Пенсійного фонду
в Херсонській області


Навигация

Источники:
Информация размещенная на сайте предоставлена Исполнительным комитетом Новокаховского городского совета или взята из открытых источников.

Поддержка:
Поддержку сайта осуществляет предприятие "Программист" г.Новая Каховка.

Предложения:
Ваши пожелания, предложения по улучшению работы сайта, а также сообщения об ошибках оставляйте в "книге жалоб и предложений"

Разделы сайта:
Главная | О Городе | Власть | Бизнес | Общество | Реклама на сайте | Помощь | Подписка на новости | О нас | Книга жалоб и предложений | Карта сайта

Наши партнеры:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

Статистика

© 1997-2019 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2019 Новокаховский горисполком
Все права защищены

Разработка вэб-сайта:
programmer.com.ua

Использование материалов novakahovka.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет - изданий гиперссылки) на novakahovka.com.ua

Материалы отмеченные знаком ® публикуются на правах рекламы