Новая Каховка | 20 Августа 2019
Українською мовою

Новая Каховка

Сайт территориальной громады города Новая Каховка

2019-08-07 » Новости

» Питання до ЦНАП: як внести зміни до відомостей про громадське об’єднання?

Питання до ЦНАП: як внести зміни до відомостей про громадське об’єднання?

Через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новокаховської міської ради можна отримати послуги в сфері реєстрації громадських формувань, які надаються Головним територіальним управлінням юстиції в Херсонській області.
Громадське об'єднання за організаційно - правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.
При підготовці документів для державної реєстрації змін до відомостей про громадські об’єднання слід керуватися, в першу чергу, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та Законом України «Про громадські об'єднання».
Перелік документів, необхідних для державної реєстрації змін до відомостей про громадські об'єднання, які здійснюють свою діяльність зі статусом юридичної особи визначений частиною 4 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Для отримання послуги із державної реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в ЄДР, у тому числі змін до установчих документів, необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг та надати:
заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, крім внесення змін до інформації про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою;
реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи;
відомості про керівні органи громадського формування (ім’я, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку) – у разі внесення змін до складу керівних органів;
документ про сплату адміністративного збору, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
установчий документ юридичної особи в новій редакції – у разі внесення змін, що містяться в установчому документі;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа.

Для державної реєстрації змін до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у зв’язку із зупиненням (припиненням) членства у громадському формуванні член керівного органу (крім керівника) подається копія заяви про зупинення (припинення) ним членства до відповідних статутних органів громадського формування з відміткою про її прийняття.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу.

Плата за надання адміністративної послуги: адміністративний збір за внесення змін до відомостей про громадські об'єднання зі статусом юридичної особи сплачується у розмірі, відповідно до абз. 7 ч. 1 ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» - 0,1 прожиткового мінімуму, а саме: на період 2019 року – 190 гривень.
За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, – 75 відсотків адміністративного збору.
Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:
- у подвійному розмірі адміністративного збору за відповідну реєстрацію протягом двох робочих днів - 380 гривень одна квитанція та 190 гривень;
- у п’ятикратному розмірі протягом 24-х годин – 950 гривень одна квитанція та 190 гривень.

Строк надання адміністративної послуги: державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів для державної реєстрації.
Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення.
Потрібно не забувати про строки подачі документів для державної реєстрації змін до відомостей про громадські об’єднання. Відповідно до ч. 12 ст. 9 Закону України «Про громадські об'єднання», громадське об’єднання повідомляє про внесення змін до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження громадського об’єднання протягом 60 днів з дня прийняття відповідного рішення.

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів (https://usr.minjust.gov.ua) та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

ЦНАП знаходиться за адресою: пр. Дніпровський, 23, каб. 105,106, телефон для довідок 9-06-37.


ЦНАП


Навигация

Источники:
Информация размещенная на сайте предоставлена Исполнительным комитетом Новокаховского городского совета или взята из открытых источников.

Поддержка:
Поддержку сайта осуществляет предприятие "Программист" г.Новая Каховка.

Предложения:
Ваши пожелания, предложения по улучшению работы сайта, а также сообщения об ошибках оставляйте в "книге жалоб и предложений"

Разделы сайта:
Главная | О Городе | Власть | Бизнес | Общество | Реклама на сайте | Помощь | Подписка на новости | О нас | Книга жалоб и предложений | Карта сайта

Наши партнеры:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

Статистика

© 1997-2019 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2019 Новокаховский горисполком
Все права защищены

Разработка вэб-сайта:
programmer.com.ua

Использование материалов novakahovka.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет - изданий гиперссылки) на novakahovka.com.ua

Материалы отмеченные знаком ® публикуются на правах рекламы