Новая Каховка | 17 Декабря 2018
Українською мовою

Новая Каховка

Сайт территориальной громады города Новая Каховка

2018-11-28 » Новости

» Пенсійний фонд України інформує

Пенсійний фонд України інформує

СМС-повідомлення

Для забезпечення своєчасного інформування осіб щодо їх пенсійного забезпечення та участі у пенсійному страхуванні Пенсійним фондом України впроваджена система СМС – повідомлень. Відповідно до пункту 16 розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 991/27436 для організації цільового індивідуального інформування громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб – підприємців, осіб, що забезпечують себе роботою самостійно, з питань пенсійного забезпечення, загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та інших питань здійснюється централізовано засобами Веб – порталу ПФУ.
Пропонуємо зацікавленим особам, які виявили бажання одержувати інформаційні СМС – повідомлення, звертатися до органів Пенсійного фонду України області з метою надання згоди отримувати СМС – повідомлення через мобільні телефони та електронні скриньки.

Відтепер роботодавці можуть самостійно отримувати електронні довідки про страховий стаж своїх працівників

Портал ПФУ допрацювали та зараз є можливість замовити Додаток 9 – «Довідка про трудовий та страховий стаж» та отримати його за 5 хвилин від імені Юридичної особи. Сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли на Портал Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису печатки.
Для початку треба авторизуватися на порталі ПФУ http://portal.pfu.gov.ua.
Далі перейдіть до лівого бокового меню та у розділі «Комунікації з Пенсійним фондом України» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів». Перед вами відкриється бланк замовлення «Новий запит на отримання документів». У першому полі з випадаючого меню виберіть тип зверення «Довідка про трудовий та страховий стаж». Далі заповніть усі обов’язкові поля, включаючи введення електронного цифрового підпису та паролю до нього, а також надання згоди на передачу та обробку персональних даних особи. Після чого натисніть кнопку «Відправити до ПФУ». Стан розгляду вашого звернення можна переглянути у розділі «Звернення», також у лівому боковому меню. Якщо запит виконано – то це буде прописано у пункті «Статус звернення».
В результаті обробки звернення буде надіслано образ документу у вигляді pdf-довідки та електронний документ, підписаний ЕЦП ПФУ, який, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі ПФУ.

На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України запрацював кабінет роботодавця

Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.
У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.
Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.
Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Послуги Пенсійного фонду можна одержати дистанційно

Сучасні сервіси Пенсійного фонду створені для зручності, доступності і швидкості одержання пенсійних послуг активно популяризуються та впроваджуються на Херсонщині.
Так, через веб-портал Пенсійного фонду України сучасній людині можна одержати цілу низку потрібних і корисних для себе послуг та інформації, без потреби відвідування установ Фонду.
Так, довідка Пенсійного фонду в сучасних умовах може бути замовлена з домашнього комп’ютера чи телефона та надійде на Вашу електронну адресу, засвідчена QR-кодом.
Перевірити ж скільки у Вас офіційного страхового стажу, які заробітки будуть використані для пенсії можна в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду. Навіть пасивно контролювати роботодавця on-line можливо, активізувавши в особистому кабінеті послугу sms-інформування від Пенсійного фонду.
Роботодавці, що постійно споживають дані реєстрів Пенсійного фонду, як при працевлаштуванні на роботу, так і обчислюючи страховий стаж для лікарняних та інших допомог працівнику, зареєструвавшись на порталі Фонду також можуть одержувати актуальну інформацію у сучасний безпаперовий зручний і мобільний спосіб.
Пенсіонери ж через веб-портал можуть переглядати свою електронну пенсійну справу, бачити пенсійні виплати, результати їх перерахунків, записатись на прийом і навіть оскаржити порушене право дистанційно, не відвідуючи установ Фонду.

Запровадження SMS-інформування та сервісу надання електронних документів з QR-кодом

Пенсійний фонд України запроваджує новий онлайн-сервіс для громадян — смс-інформування. За допомогою SMS Пенсійний фонд повідомлятиме пенсіонерам про призначення та перерахунок пенсій, а працівників — про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу.
Зауважуємо, що для отримання СМС-повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).
Здійснити самостійну реєстрацію можливо за допомогою електронного цифрового підпису , безкоштовно отримати який можна в органах ДФС, в ПриватБанку тощо.
Якщо особа не має ЕЦП, то необхідно надати відповідну заяву до будь-якого управління Пенсійного фонду України.
Крім СМС-повідомлень, запроваджено сервіс надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом.
З QR-кодом можна отримати наступні електронні документи:
- довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);
- довідку про доходи пенсіонера;
- індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5, містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
- витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить інформацію про статус застрахованої особи / отримувача страхової виплати, дані про набутий страховий стаж, відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин, відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу, відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків: дані пенсійної справи, відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).
Відзначаємо, що документ з QR-кодом згідно чинного законодавства є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. З огляду на викладене констатуємо, що документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.
Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал у розділі «Верифікація виданих документів» (http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm).
Звертаємо увагу страхувальників, що отримати інформацію про страховий стаж наймана особа (кандидат на зайняття посади) може самостійно, якщо отримає електронний цифровий підпис (ЕЦП) або вже має ЕЦП. Для цього найманій особі необхідно увійти до особистого кабінету на веб-порталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) і виконати 3 кроки:
1. Замовити довідку за допомогою меню «Запит на отримання електронних документів» (розділ «Комунікації з ПФУ»). Заповнити форму запиту, в якій зазначити «Довідка ОК-5» в рядку «Тип звернення»;
2. Отримати довідку ОК-5 в електронному файлі (за допомогою меню «Мої документи»). Виконати «Зберегти образ документу» у відповідному рядку в графі «Образ документу» (піктограма червоного кольору).

Легальній заробітній платі альтернативи немає

Кожному працівнику слід пам’ятати, що нелегальна заробітна плата послаблює їх соціальний захист та обмежує їх право на пенсійне забезпечення, інші державні соціальні гарантії та зменшує наповнення бюджетів і державних соціальних фондів.
Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», стає повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, доки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та страхового стажу.
Ухиляючись від оформлення трудових відносин з найманими працівниками, роботодавець позбавляє їх права на основну та додаткову відпустки, на оплату лікарняного, на дотримання встановленої законодавством норми тривалості робочого часу, на допомогу по безробіттю, на гарантії за колективним договором, на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та на пенсійне забезпечення, а також а державні гарантії у вигляді субсидій на житлово-комунальні послуги.
Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат. Суспільство має зрозуміти, що альтернативи легальній заробітній платі немає.
Тож зваживши всі «за» і «проти» офіційного працевлаштування, зробіть правильний вибір!
Вимагайте від своїх роботодавців офіційного оформлення трудових відносин та виплату заробітної плати відповідно до законодавства – прозоро і чесно, не погоджуйтесь на неповну зайнятість та виплати у «конвертах».

Офіційне оформлення трудових відносин – запорука соціального захисту та гідних пенсійних виплат

При нарахуванні заробітної плати працівникам підприємства, установи, організації та фізичні особи – підприємці повинні дотримуватися чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення законодавства про оплату праці, адже Конституцією України кожному громадянину гарантується право заробляти собі на життя працею та отримувати за це винагороду у вигляді заробітної плати, не нижчої від визначеної законом.
Та на жаль, чимало роботодавців, бажаючи уникнути “зайвих витрат”, або взагалі не оформляють трудові відносини з працівником офіційно, або працевлаштовують особу на неповну ставку із мізерною зарплатою, зазвичай меншою мінімального розміру, а основну суму заробітку виплачують “в конверті”.
Така ситуація для працюючої людини тягне за собою ряд негативних наслідків, адже сьогодні особа втрачає право на належний соціальний захист, а в майбутньому ризикує залишитися без права на достойні пенсійні виплати та гідне існування.
Відповідно до нині діючого пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від набутого страхового стажу та заробітку, з якого сплачені страховий (єдиний) внесок. Тобто, у страховий стаж при виході на пенсію враховуються тільки ті періоди, у яких відбувалось нарахування та за які повністю сплачені страхові внески у розмірі не менше, ніж мінімальний страховий внесок, який на сьогодні складає 819,06 грн. (3723 грн.*22%). Якщо з якихось причин роботодавець не сплатив страховий (єдиний) внесок за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати “в конвертах” без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості як із заробітної плати, так і зі сплати єдиного внеску), то періоди за які не сплачені внески “випадають” зі страхового стажу найманого працівника, а заробіток не враховується при розрахунку розміру пенсії.
В черговий раз звертаємося до роботодавців! Усвідомте свою відповідальність за працівників та подбайте про їх добробут, адже тільки повна зайнятість та гідний рівень оплати праці, дозволить працівникам уникнути ризиків, пов’язаних із соціальним захистом у разі скрутних життєвих обставин та пенсійним забезпеченням у майбутньому!
Шановні працівники! Не позбавляйте себе соціального захисту сьогодні та спокійної старості в майбутньому! Вимагайте від роботодавців легального оформлення трудових відносин та гідної оплати праці!


Новокаховський відділ обслуговування громадян
(сервісного центру) Управління обслуговування
громадян ГУ Пенсійного фонду в Херсонській області


Навигация

Источники:
Информация размещенная на сайте предоставлена Исполнительным комитетом Новокаховского городского совета или взята из открытых источников.

Поддержка:
Поддержку сайта осуществляет предприятие "Программист" г.Новая Каховка.

Предложения:
Ваши пожелания, предложения по улучшению работы сайта, а также сообщения об ошибках оставляйте в "книге жалоб и предложений"

Разделы сайта:
Главная | О Городе | Власть | Бизнес | Общество | Реклама на сайте | Помощь | Подписка на новости | О нас | Книга жалоб и предложений | Карта сайта

Наши партнеры:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

Статистика

© 1997-2018 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2018 Новокаховский горисполком
Все права защищены

Разработка вэб-сайта:
programmer.com.ua

Использование материалов novakahovka.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет - изданий гиперссылки) на novakahovka.com.ua

Материалы отмеченные знаком ® публикуются на правах рекламы