Новая Каховка | 21 Сентября 2018
Українською мовою

Новая Каховка

Сайт территориальной громады города Новая Каховка

2018-09-13 » Новости

» Підсумки діяльності Головного офісу Новокаховської ОДПІ з питань наповнення бюджетів усіх рівнів за вісім місяців 2018 року

Підсумки діяльності Головного офісу Новокаховської ОДПІ з питань наповнення бюджетів усіх рівнів за вісім місяців 2018 року

Головний офіс Новокаховської ОДПІ повідомляє про підсумки роботи за вісім місяців 2018 року. Так, за результатами проведеної роботи щодо наповнення бюджетів встановлено наступне:
- фактичні надходження до державного бюджету за січень-серпень 2018 року склали 148,1 млн.грн., що на 17,5 млн.грн. більше аналогічного показника минулого року;
- фактичні надходження до місцевого бюджету за січень-серпень 2018 року склали 202,4 млн.грн., що на 28,2 млн.грн. більше аналогічного показника минулого року.
У структурі надходжень до державного бюджету за 8 місяців 2018 року найбільш питому вагу склали надходження від сплати наступних податків:
- податок на додану вартість – 39,5 %, або 58,5 млн.грн.;
- податок на доходи фізичних осіб – 23,9 %, або 35,4 млн.грн.;
- податок на прибуток – 13,8 %, або 20,5 млн.грн.;
- військовий збір – 6,5 %, або 9,6 млн.гривень.
У структурі надходжень до місцевого бюджету за 8 місяців 2018 року найбільш питому вагу склали надходження від сплати наступних податків:
- податок на доходи фізичних осіб – 52,5 %, або 106,3 млн.грн.;
- плата за землю з юридичних осіб – 11,7 %, або 23,6 млн.грн.;
- єдиний податок з фізичних осіб – 10,5 %, або 21,2 млн.грн.;
- акцизний податок з реалізації – 8,4 %, або 17,1 млн.грн;
- плата за землю з фізичних осіб – 2,3 %, або 4,7 млн.грн.;
- єдиний податок з юридичних осіб – 2,1 %, або 4,3 млн.гривень.
Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування склали 140,5 млн.грн., що на 20,2 млн.грн. або на 16,8 відс. більше аналогічного показника минулого року.
Таких показників вдалося досягти завдяки підвищенню рівня добровільної сплати податків і налагодженню партнерських стосунків між владою і бізнесом, фіскальною службою і платниками.

Бюджет м. Нова Каховка від сплати ПДФО отримав 85 млн. гривень

У січні – серпні 2018 року Головним офісом Новокаховської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області до бюджету м. Нова Каховка забезпечено 85 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 14 млн. грн., або на 19,7 відс. більше ніж за відповідний період 2017 року.
Податок на доходи фізичних осіб традиційно залишається одним з основних джерел наповнення місцевих бюджетів. За 8 місяців 2018 року надходження з ПДФО склали 49,4 відс. від загальних надходжень до місцевої скарбниці.

Підприємець - єдинник не отримав дохід: як платити ЕСВ?

Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області роз’яснює, що для ФОП - платників єдиного податку ЄСВ нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування ЄСВ.
При цьому сума ЄСВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску (у 2018 році - 819 грн. 06 коп. (3 723 грн. х 22%)).
Отже, базою нарахування єдиного внеску для підприємців - платників єдиного податку першої - третьої груп для себе є сума, визначена такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску та не менше розміру мінімального страхового внеску (у 2018 році - 819 грн. 06 коп.).
ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
Таким чином, підприємці - платники єдиного податку сплачують ЄСВ за періоди, в яких вони були платниками єдиного податку, незалежно від того, отримували вони дохід у цей період чи ні.
Виключенням є підприємці, які отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого ст. 26 Закону №1058, та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

Обов’язок продавця - надати покупцю розрахунковий документ

Підприємці – платники єдиного податку під час проведення розрахунків із покупцями за продані їм товари (надані послуги) мають право не використовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО). Таке право передбачене ст. 9 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі - Закон № 265). За певних умов дозволяє це і п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу України.
Водночас, п. 2 ст. 3 Закону № 265 та п. 11 ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” зобов’язують продавця видати покупцям розрахунковий документ установленої форми, що підтверджує факт купівлі і дату продажу товару (послуги). За вимогою покупців підприємець-єдинник має надати накладну або інший письмовий документ, що засвідчує передання права власності на них від продавця до покупця (п. 15 ст. 3 Закону № 265).
Отже, незалежно від того, вимагає покупець розрахунковий документ чи ні, підприємець зобов’язаний видати відповідний документ.

Альтернатива діючим РРО

Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області інформує, що система e-Receipt – «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби України, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець – споживач».
Запроваджена новація полягає у альтернативному технологічному рішенні у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, а саме – без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).
Звертаємо увагу, що система e-Receipt може бути встановлена на будь-який пристрій: персональний комп’ютер, планшет, смартфон – вона доступна та безкоштовна, при цьому вона може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби України та бухгалтерськими программами, тобто у практику впроваджується електронний додаток, зокрема, до смартфона, який і буде виконувати функцію РРО.
Система має найвищий ступінь захисту і спроможна працювати 24 години на добу та 7 днів на тиждень. Застосування цієї моделі позбавляє необхідності придбавати традиційний РРО та друкувати паперові чеки.
Громадяни зможуть перевірити фіскальний чек у відкритій частині «Електронного кабінету».
Система «Електронний чек» – зручна та економна для підприємців, вона дозволить підвищити ефективність контролю за розрахунковими операціями та оперативно виявляти факти порушень при здійсненні таких операцій, а це зменшить обсяги тіньового обігу товарів, перш за все підакцизної групи.

Нові можливості «Електронного кабінету»

Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області звертає увагу, що платники ПДВ мають змогу скористатися новими сервісами в «Електронному кабінеті» (далі – Е-кабінет) під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування (далі – ПН/РК).
Так, зокрема:
- в Е-кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох ПН/РК, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких ПН відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг;
- для уникнення помилок при складанні РК до ПН платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо ПН з урахуванням всіх зареєстрованих до неї РК.
Доступ до інформації надано у приватній частині («особистий кабінет») Е-кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку ПН відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї РК:
- можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником ПДВ в ПН/РК, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному (податковому) періоді;
- платники мають змогу скористатися Реєстром податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена (далі – Реєстр). Він розміщений у відкритій частині Е-кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів.
Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК».

Шановні громадяни, якщо вам стали відомі факти порушення трудового законодавства звертайтеся до Новокаховської ОДПІ ГУ ДФС у Херсонській області

Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області повідомляє, що заробітна плата «у конвертах» є серйозною проблемою у наповненні державного, місцевого бюджетів та державних соціальних фондів, а також позбавляє працівників гідної пенсії у майбутньому. Намагаючись отримати прибуток з найменшими витратами та користуючись напруженістю на ринку праці, деякі з підприємців використовують працю найманих працівників і «забувають» належним чином оформити трудові угоди. При цьому, наймані працівники, що погоджуються на такі умови оплати праці усвідомлено позбавляють себе соціальних гарантій.
Таким чином роботодавці позбавляють робітників права на оплату за тимчасову непрацездатність, допомогу по вагітності та пологах, виплату допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи, одержання гідної пенсії тощо.
Шановні громадяни, влаштовуючись на роботу, необхідно цікавитись не лише розміром зарплати, але й коштами, які будуть перераховуватись до бюджету. Погодившись на «компроміс» щодо виплати зарплати «у конвертах» ви сприяєте розвитку тіньових схем та позбавляєте себе соціального захисту.
Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області звертається з проханням до громадян повідомляти про факти виплати заробітної плати «у конвертах». Адже, подолання цього ганебного явища сприятиме виходу бізнесу з «тіні», додатковому фінансуванню бюджетної сфери та соціальних програм.

Повернення надміру сплачених сум податку на доходи фізичних осіб

Новокаховська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області повідомляє, відповідно до п. 43.3 ст. 43 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання є подання платником податків заяви про таке повернення (крім повернення надміру утриманих (сплачених) сум податку на доходи фізичних осіб, які розраховуються контролюючим органом на підставі поданої платником податків податкової декларації за звітний календарний рік шляхом проведення перерахунку за загальним річним оподатковуваним доходом платника податку) протягом 1095 днів від дня виникнення помилково та/або надміру сплаченої суми.
Платник податків подає заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у довільній формі, в якій зазначає напрям перерахування коштів: на поточний рахунок платника податків в установі банку; на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, незалежно від виду бюджету; повернення у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунка в банку.
Згідно з п. 43.5 ст. 43 ПКУ контролюючий орган не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником податків заяви готує висновок про повернення відповідних сум коштів з відповідного бюджету та подає його для виконання відповідному органові, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
На підставі отриманого висновку орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, протягом п’яти робочих днів здійснює повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені платникам податків у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пп. 14.1.115 п. 14.1 ст. 14 ПКУ надміру сплачені грошові зобов’язання - суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату.
Податковий агент має право повернути або врахувати в рахунок сплати наступних платежів тільки ту суму надміру сплаченого податку на доходи фізичних осіб, який був перерахований до бюджету понад суму грошових зобов’язань, граничний строк сплати якої настав на таку дату.
Єдиною звітністю, яка містить дані, зокрема, щодо сум перерахованого до бюджету податку на доходи фізичних осіб, є податковий розрахунок, форма та порядок якого затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року N 4.
Пунктом 1.2 розділу I порядку заповнення податкового розрахунку встановлено, що на підставі відомостей щодо сум утриманого та/або сплаченого податку, які зазначаються у податковому розрахунку, нарахування податкового зобов’язання не проводиться.
Встановлення факту наявності у податкового агента надміру сплачених сум з податку на доходи фізичних осіб можливо виключно під час проведення документальної перевірки такого платника податку.


Голова комісії з реорганізації
Новокаховської об’єднаної
державної податкової інспекції
Головного управління ДФС
у Херсонській області    І.БРОНІН


Навигация

Источники:
Информация размещенная на сайте предоставлена Исполнительным комитетом Новокаховского городского совета или взята из открытых источников.

Поддержка:
Поддержку сайта осуществляет предприятие "Программист" г.Новая Каховка.

Предложения:
Ваши пожелания, предложения по улучшению работы сайта, а также сообщения об ошибках оставляйте в "книге жалоб и предложений"

Разделы сайта:
Главная | О Городе | Власть | Бизнес | Общество | Реклама на сайте | Помощь | Подписка на новости | О нас | Книга жалоб и предложений | Карта сайта

Наши партнеры:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

Статистика

© 1997-2018 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2018 Новокаховский горисполком
Все права защищены

Разработка вэб-сайта:
programmer.com.ua

Использование материалов novakahovka.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет - изданий гиперссылки) на novakahovka.com.ua

Материалы отмеченные знаком ® публикуются на правах рекламы