Новая Каховка | 29 Июня 2017
Українською мовою

Новая Каховка

Сайт территориальной громады города Новая Каховка

2017-06-14 » Новости

» Споживач правий, але…

Споживач правий, але…

Як показує практика, ствердження «споживач завжди правий» не завжди спрацьовує, а в тім уважніше приймайте рішення в ситуаціях що виникають:

? – Лопнула труба, і ми мимоволі залили стелю сусідів. Невелика пляма спричинила багато неприємностей. Сусіди вимагають купу грошей, яких вистачить на ремонт всієї кухні, на що ми не погоджуємось, що робити?
- Ви маєте повне право наполягати на створенні комісії. У Вашому випадку це представники ОСББ, свідки та фахівців по ремонту, яких Ви також можете запросити. Складається відповідний акт та кошторис на витрати по усуненню завданої шкоди, а потім приймається рішення або взаємне, або судове.

? – Придбали хлопушку для проведення свята, а в відповідний момент вона не спрацювала, свята не вийшло. Продавець відмовляє повернути гроші та звинувачує нас в не недотриманні правил користування виробом. Чи правий він?
- Інформація що до правил користування виробом зазначаються на упаковці, або в інструкції. Не дотримання рекомендацій виробника чи ігнорування ними може стати причиною виходу виробу з ладу. Але трапляються випадки наявності в товарі недоліку виробництва і це передбачає обов’язкове повернення грошей. У Вашій ситуації, якщо це для Вас принципово, рішення винесе експертиза відповідним висновком.

? – Під час проведення техогляду, шини в моєму авто були пошкоджені, я повинен був придбати нову резину на чотири колеса, адже їхати не зміг. Надавач послуги спочатку обіцяв покрити збитки, а потім став мене уникати, не відповідати на дзвінки, що мені робити?
- Якщо Ви були одні, а підприємець відсутній необхідно було запросити свідків навіть представника поліції та негайно складати акт щодо завданої матеріальної шкоди під час надання послуги у присутності майстра. З відповідним актом, квитанціями по сплаті за послугу та чеками покупки шин необхідно звернутись до власника СТО в письмовій формі, а в подальшому до Держпродспоживслужби та суду.

? – За послугу водопостачання нарахували борг з сумою якого я категорично не згодна. В КП «Водоканал» мені пояснюють, що за цей час двічі змінювався тариф, а чому мені про це говорять лише зараз, в мене і субсидія оформлена?   
- Про змінну тарифу будь яке підприємство заздалегідь повідомляє через засоби масової інформації. Навіть якщо Ви не читаєте пресу та не спілкуєтесь з сусідами, Ви зобов’язані самі слідкувати за власними коштами які сплачуєте за послугу та проводити звірку з підприємством, це і буде запорукою Вашого спокою.   


Інспекція у справах
захисту прав споживачів


Навигация

Источники:
Информация размещенная на сайте предоставлена Исполнительным комитетом Новокаховского городского совета или взята из открытых источников.

Поддержка:
Поддержку сайта осуществляет предприятие "Программист" г.Новая Каховка.

Предложения:
Ваши пожелания, предложения по улучшению работы сайта, а также сообщения об ошибках оставляйте в "книге жалоб и предложений"

Разделы сайта:
Главная | О Городе | Власть | Бизнес | Общество | Реклама на сайте | Помощь | Подписка на новости | О нас | Книга жалоб и предложений | Карта сайта

Наши партнеры:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

Статистика

© 1997-2017 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2017 Новокаховский горисполком
Все права защищены

Разработка вэб-сайта:
programmer.com.ua

Использование материалов novakahovka.com.ua разрешается при условии ссылки (для интернет - изданий гиперссылки) на novakahovka.com.ua

Материалы отмеченные знаком ® публикуются на правах рекламы