» Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг за 2020 рік Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг за 2020 рік Станом на 28 грудня 2020 року до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новокаховської міської ради надійшло 7814 звернень для отримання адміністративних послуг та надання консультацій. З них: - 15 для отримання послуги Новокаховського міського відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Херсонській області щодо реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки; - 787 – Новокаховського міського відділу Управління Державної міграційної служби України в Херсонській області щодо вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-ти та 45-тирічного віку; - 3230 – Відділу у м. Новій Каховці Міськрайонного управління у Каховському районі та м. Новій Каховці Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області; - 3090 - Відділу реєстрації Новокаховської міської ради з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання; - 374 – Відділу державного архітектурно-будівельного контролю; - 41 - Головного територіального управління юстиції в Херсонській області в сфері реєстрації громадських формувань; - 60 – Управління містобудування та архітектури для оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами; - 19 – Відділу комунального господарства з питань надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою; - 9 – Держпродспоживслужби в м. Новій Каховці; - 187 послуг щодо отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, який безпосередньо оформлено Центром надання адміністративних послуг; - 2 комплексні послуги єМалятко. В електронному вигляді надано 2189 послуг. Звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг за адресою: м. Нова Каховка, пр. Дніпровський, 23, І поверх, каб. 106.
ЦНАП
|
|
Навігація
|