Нова Каховка | 31 Жовтня 2020
На русском языке

Нова Каховка

Сайт Новокаховської об'єднаної територіальної громади

2020-10-08 » Новини

» До відома керівників підприємств, установ та організацій міста, що зберігають документи Національного архівного фонду України!

До відома керівників підприємств, установ та організацій міста, що зберігають документи Національного архівного фонду України!

Розпочато роботу по складанню паспортів архівних підрозділів (далі – архівів) на підприємствах, установах, організаціях (далі – установи), які є джерелами формування Національного архівного фонду України.
Паспорт архіву установи призначений для сумарного обліку справ постійного, тривалого (понад 10 років) зберігання та з кадрових питань (особового складу), що зберігаються в архіві. У ньому також наводяться відомості про приміщення архіву та його працівників.
Відомості вносяться до паспорту на підставі описів справ. Також підставою для складання паспорта є книга надходження та вибуття документів архіву.
Заповненню паспорта передує аналітична робота, яка потребує уточнення наступної інформації:
- по який рік включно передала установа документи НАФ на постійне зберігання до державного архіву або до архівного відділу міської ради;
- по який рік включно здійснено науково-технічне опрацювання документів установи.
Паспорт складається з трьох розділів: відомості про документи, відомості про приміщення, відомості про кадри.
До паспорта архіву складається пояснювальна записка, у якій відображаються відомості про зміни у назві, підпорядкованості, організаційно-правовому статусі установи, зазначаються причини змін показників порівняно з попереднім паспортом у назвах та кількості фондів, кількості справ, крайніх датах справ, умов зберігання та інш.

Паспорт та пояснювальна записка складається щорічно та підписується працівником архіву або особою, відповідальною за архів установи відповідно до пункту 7 глави 4 розділу Х Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, із змінами (далі – Правил), за формою, наведеною у додатку 40 до Правил у двох примірниках, один з яких надсилається відповідній державній архівній установі або архівному відділу міської ради.
До архівного відділу Новокаховської міської ради паспорт архіву та пояснювальну записку необхідно надати до 15 жовтня 2020 року для подальшого узагальнення та надання даних до державного архіву області.
При необхідності консультаційно-методичну допомогу по складанню та оформленню паспорта архіву Ви можете отримати в архівному відділі Новокаховської міської ради.


Архівний відділ міської ради


Навігація

Джерела:
Інформація розміщена на сайті надана Виконавчим комітетом Новокаховської міської ради або узята з відкритих джерел.

Підтримка:
Підтримку сайта виконує підприємство "Програмист" м.Нова Каховка.

Розділи сайту:
Головна | Про Місто | Влада | Бизнес | Громада | Реклама на сайті | Допомога | Підписка на новини | Про нас | Мапа сайту

Наші партнери:
www.kahovka.net | programmer.com.ua

© 1997-2020 The 9th Reality Creative Group
© 2005-2020 Новокаховський міськвиконком
Усі права захищені

Розробка веб-сайта: programmer.com.ua

Використання материалів novakahovka.com.ua дозволяється за умов посилання (для інтернет - виданнь гиперпосилання) на novakahovka.com.ua

Матеріали відмічени знаком ® публікуються на правах реклами